Die star academy outisme skole in suid-afrika
DIE STAR ACADEMY OUTISME SKOLE IN SUID-AFRIKA
Die Star Academy bied outisme-skole in Suid-Afrika aan kinders op die outisme spektrum.
“As jy een individu met outisme ontmoet het, het jy nog net een individu met outisme ontmoet”
– Dr Ivar Lovaas
Ons span van opgeleide Raad Gesertifiseerde Outisme Tegnici en Raad Gesertifiseerde Gedragsanaliste ontwerp elke kind se Onafhanklike Onderwys Plan (IEP) gebaseer op die ‘Skills’ kurrikulum. ‘Skills’ is ‘n ontwikkelingsmaatstaf wat ons help om elke kind in die volgende domeine te assesseer:
- Taal
- Sosiaal
- Lewensvaardighede
- Kognisie
- Spel
- Motoriese vaardighede
- Akademie
- Uitvoerende funksie vaardighede
Daar is honderde vaardighede in elke domein wat ‘n kind benodig om volgens hul ouderdom te funksioneer. Geen twee kinders sal presies dieselfde vaardigheidstekorte in die bogenoemde domeine hê nie en dis daarom dat die Outismeskool van die Star Academy die perfekte oplossing bied – ‘n Individuele IEP om elke kind se spesifieke vaardigheidstekorte aan te spreek.
OUTISME SKOLE IN SUID-AFRIKA
Outisme Suid-Afrika, aan die toeneem – Outisme neem toe wêreldwyd. Outisme in Suid-Afrika neem teen ‘n vinnige tempo toe. Die Sentrum vir Siektebeheer (CDC) in die VSA het onlangs hul jongste statistieke vrygestel wat daarop dui dat elke 1 uit 59 kinders in die VSA gebore word met ‘n outisme-diagnose. Ons het nie ‘n sentrum in Suid-Afrika wat hierdie statistieke weergee nie, daarom is akkurate plaaslike syfers vir Outisme Suid-Afrika nie beskikbaar nie. Maar outisme in Suid-Afrika neem min of meer toe met soortgelyke toenames soos in die VSA en ander lande regoor die wêreld.
Probleme om Outisme te diagnoseer in Suid-Afrika – Baie dokters het ‘n lae bewustheid van outisme en daarom vrees en vermy hulle die diagnose. Daar is ook ‘n verouderde neiging om dit net ‘n neurologiese afwyking te noem, en om hierdie kinders as vertraag te verklaar, wanneer ons weet dit ‘n behandelbare biomediese versteuring is.
Tekort aan Outisme-skole in Suid-Afrika – Met net nege spesifiek-aangepaste skole in die hele land, kry ‘n geskatte 135 000 kinders met outisme nie die gespesialiseerde opleiding wat hulle benodig nie.
INTERVENSIE BENODIG VIR BEHANDELING BY OUTISME SKOLE IN SUID-AFRIKA
Beide biochemiese en onderrigintervensies word benodig vir effektiewe behandeling –
Biochemies is dit belangrik om die oorsaak van Outisme te behandel, en nie net die simptome aan te spreek nie. Dit is belangrik om die derm en immuunstelsel te behandel en die inflammatoriese siklus te breek. Dit is ook belangrik om die liggaam se ontgiftingsstelsel te ondersteun en om die gifstowwe uit hul liggame te verwyder. ‘n Mens moet ook vir virusse behandel en probeer om die weefsels te genees.
Daar is ‘n wanopvatting, selfs onder diegene in die Outisme gemeenskap, dat mens of biomediese behandeling of ABA-terapie doen. Jy wil albei doen. Jy moet die hindernisse medies verwyder en terselfdertyd ook die kinders selfhelpvaardighede leer. Hulle moet die vlak bereik wat hul eweknieë natuurlik bereik het. Outisme blyk om ‘n omgewingsiekte te wees met ‘n genetiese komponent, en dit is ‘n komplekse metaboliese siekte, nie net ‘n ontwikkelingsgestremdheid nie. Outisme behels veelvoudige liggaamsisteme wat interaksie met mekaar insluit. Outisme is behandelbaar en vroeë intervensie is krities.
By die Star Academy Outisme skole in Suid-Afrika word die onderrigmetodologie wat ons gebruik, ABA genoem. Toegepaste Gedragsanalise. ABA het vyf dekades van navorsing ter ondersteuning van ‘n effektiewe metodologie vir kinders met outisme en die ou “aspergers” -diagnose. ABA is operante kondisionering en gebruik positiewe versterking om kinders die vaardighede wat hulle ontwyk, te leer. Dis bewys dat ABA ń effektiewe outisme-behandeling internasionaal asook vir outisme in Suid-Afrika is.
Diagnose van outisme in Suid-Afrika:
Wat beteken dit werklik om ‘n Outisme diagnose te hê? Outisme beteken eenvoudig dat die kind agter is met sy ontwikkeling. Ons instrukteurs by die Star Academy Outisme skool in Suid-Afrika is Raad Gesertifiseerde Outisme Tegnici en is geregistreer by die BICC, die Gedragsintervensiesertifiseringsraad, wat in die VSA gebasseer is en wat ABA wêreldwyd reguleer.
Ons opgeleide span van Outisme tegnici is kundiges in die ontwikkeling van kinders. Dis om hierdie rede dat ons ‘n kurrikulum vir elke kind suksesvol kan ontwerp. Daarbenewens gebruik ons ook ‘n holistiese ontwikkelingskurrikulum, die ‘Skills’ -ontwikkelingskurrikulum vir Outisme spektrumversteuring.
Individuele behandeling:
Elke kind sal ‘n sakebestuurder toegewys word wat die vaardigheidsontwikkelingskurrikulum gebruik om hul geïndividualiseerde onderwysplan (IEP) in te stel. Een ding wat ons vir seker weet, is dat geen kind met outisme presies dieselfde vaardigheidstekorte het nie. Daarom is dit belangrik om vir elke ń geïndividualiseerde IEP te ontwerp om hul spesifieke vaardigheidstekorte in te haal.
ASSESSERING EN BEHANDELING BY OUTISME SKOLE IN SUID-AFRIKA
Assessering by Outisme-skole in Suid-Afrika:
Wanneer ons ‘n kind met outisme of aspergers by die Star Academy Outisme skole in Suid-Afrika assesseer, kyk ons na agt ontwikkelingsgebiede. Dit sluit in:
• Taal
• Sosiaal
• Lewensvaardighede
• Kognisie
• Spel
• Motoriese vaardighede
• Akademie
• Uitvoerende funksie vaardighede
Hierdie gebiede is onderling verwant en as ‘n kind vaardigheidstekorte in een area het, sal dit lei tot tekorte in ander gebiede. Dit is dus belangrik om seker te maak dat ons noukeurig assesseer en bepaal watter vaardighede die kind met outisme of aspergers nie het nie, sodat ons ‘n program kan ontwerp om hulle op te vang.
ABA-metode vir behandeling by Outisme-skole in Suid-Afrika:
ABA sluit gedragsverandering in. Baie kinders met outisme sal onvanpaste gedrag vertoon en die enigste manier om hierdie gedrag te verlaag, is om op vaardigheidsverkryging te fokus. Elke kind sal ook ‘n gedragsintervensieplan ontvang wat daarop gemik is om die spesifieke kind aan te spreek met die vaardigheidstekorte van outisme.
Volgens dr Ivar Lovaas – “As jy een kind met outisme gesien het, het jy SLEGS een kind met outisme gesien.” Dit is om hierdie rede dat ons nooit kinders met outisme of aspergers saamgroepeer nie, maar eerder ‘n IEP vir elke kind by die Star Academy in Suid-Afrika ontwerp.
Ons fasiliteer kinders by hoofstroomskole wat voorvereistes vir skoolvaardighede het. Sodra ons hul taalvaardighede opgevang het, kan ons fokus op sosiale doelwitte wat hulle sal help om sosiaal suksesvol te wees. Kinders met Outisme benodig ‘n stewige stel taalvaardighede voordat hulle sosiaal suksesvol kan wees of met die klaskameromgewing kan byhou.